Een kijkje in de houtwerkplaats.

Nieuwe SoGoed Buurtkastjes in productie!

René Verhoogt

May

2024

Sinds het begin van het project van de Buurtkastjes werkt de Stichting SoGoed samen met Reakt in Purmerend. De SoGoed Buurtkastjes worden gemaakt door clienten die werkzaam zijn in de houtwerkplaats Grip aan de Nijverheidsweg in Purmerend.

Deze unieke samenwerking wordt van beide kanten als bijzonder ervaren. In de houtwerkplaats wordt met veel inzet en enthousiasme gewerkt aan de Buurtkastjes. En de medewerkers zijn iedere keer super trots als er weer een nieuwe serie kastjes gereed komt en wordt afgeleverd.

Het SoGoed Buurtkastje is een handgemaakt product uit Purmerend dat inmiddels de weg naar veel plaatsen in Nederland heeft gevonden.

SoGoed Buurtkastjes voor het Buurtfonds van de Postcodeloterij.

In de afgelopen maanden is er een speciale serie SoGoed Buurtkastjes gemaakt. In totaal werden er 50 Buurtkastjes geproduceerd. Deze Buurtkastjes werden mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Buurtfonds van de Postcodeloterij. Veel van die Buurtkastjes zijn al afgeleverd. Nog niet de hele serie maar dat is gepland in de komende weken.

En is het dat hiermee klaar? Nee, integendeel. De vraag naar de Buurtkastjes is groot. Bijna dagelijks krijgen we verzoeken voor de levering van nieuwe kastjes. Daarom worden op dit moment de voorbereiding getroffen voor de levering van een nieuwe regulier serie kastjes. We streven naar een aantal van 45. Regulier betekent dat dit geen speciale serie is met het Buurtfonds.

Nieuwe serie Buurtkastjes in productie genomen.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een Buurtkastje te bestellen. Zodra dit mogelijk is vermelden wij dit op onze website. De prijs van het SoGoed Buurtkastje is Euro 180,-- (inclusief verzendkosten).

Het laatste nieuws