HomeContact

Wij hebben jouw antwoord

Zit je nog met brandende vragen over hoe Stichting SoGoed dingen regelt, wat de Stichting voor jou kan betekenen of juist andersom?

Zoek mijn vraag
Als ik een Buurtkastje koop blijft het dan eigendom van de stichting?

Nee, als u een Buurtkastje bij de stichting koop dat is het uw eigendom. U ben t daarna zelf verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van het Buurtkastje. De stichting neemt daar geen enkele verantwoordelijkheid voor.

Mag ik het model van het buurtkastje zelf namaken?

Nee, dat mag niet zo maar. We stellen het op prijs als u in dat geval eerst even contact met ons opneemt.

Als ik zelf een buurtkastje maak om voedsel te delen mag dat?

Uiteraard mag dat. Hoe meer mensen meehelpen des te minder voedsel verspillen we. Zonder toestemming vooraf van de stichting mag u geen gebruik maken van onze foto's, logo’s en slogans.

Als ik boodschap artikelen wil doneren is dat mogelijk?

Jazeker, boodschappen die u zelf niet meer gebruikt kunt u brengen naar een Buurtkastje bij u in de buurt. Let op: geen tabak en alcohol. Tevens dienen de producten goed verpakt en binnen de houdbaarheidsdatum te zijn.

Als ik geld doneer wat gebeurt daar dan mee?

Met uw financiële donatie ondersteunt u het werk van de stichting. Wij kopen dan bijvoorbeeld overschot producten in en delen we dat weer met anderen.

Wat is de leveringstermijn van een buurtkastje?

De Buurtkastjes worden op bestelling en in kleine oplage gemaakt. Levertijd is minimaal 10 weken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

We hebben niet de beschikking over een winkel of afhaalpunt. Het Buurtkastje versturen wij met PostNL en wordt bij u thuis of op een ander opgegeven afleveradres bezorgd.

Hoe bestel ik bij jullie?

U kunt onze producten bestellen in onze winkel. Sommige producten hebben een langere levertijd dan u gewend bent bij andere winkels. Dit komt doordat onze producten handwerk zijn en gemaakt worden in onze werkplaats in Purmerend.

Wordt het Buurtkastje in een fabriek gemaakt?

Het Buurtkastje komt niet uit een fabriek en is echt handwerk. De kastjes worden zo zorgvuldig als mogelijk gemaakt. Met veel passie, geduld, aandacht en onder begeleiding. Ondanks alle aandacht kan het, omdat het maken van het Buurtkastje echt handwerk is, voorkomen dat het kastje soms onvolkomenheden heeft.

Wordt het Buurtkastje geleverd met bevestigingsmateriaal?

Nee, het bevestigingsmateriaal zoals bijvoorbeeld een paal of een muurbeugel wordt niet bijgeleverd. Voor dit materiaal kunt u terecht bij een bouwmarkt bij u in de buurt. Wij plaatsen het Buurtkastje niet voor u.

Contactformulier

Bericht versturen
Uw bericht is succesvol verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden.
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van uw bericht. Probeer het nogmaals of neem contact op via info@stichtingsogoed.nl

Johan Wagenaarstraat 65
1443 LR Purmerend