Sponsorkliks

Doneren aan onze stichting SoGoed zonder dat het u iets kost ? Dat kan heel eenvoudig  !!!

Het enige wat u hoeft te doen is even de moeite even de sponsorkliks button hier onder aan te klikken. Hieronder staan tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Wehkamp, Zalando, Mediamarkt, Hema, Blokker, C&A etc. etc .

Elke aankoop die u doet bij een van deze bedrijven ( via onze site) levert stichting SoGoed een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost u dus niets extra!  Dus gaat u op reis Booking.com, Expedia, KLM, Easy Jet Disneyland etc etc, uit eten (4500 restaurants,) of een pizza wilt laten bezorgen (Dominos , New York pizza, Thuisbezorgd.nl) het maakt  niet uit!

Nagenoeg alle webwinkels  op gebied van verzekeringen, muziek, energie, boeken, telecom, sport, speelgoed, tuinieren, computers en elektronica, mode cosmetica etc etc etc. zijn aangesloten !!

Zo is ons goede doel  sponsoren wel heel makkelijk toch? Voor u een kleine moeite maar voor onze stichting grote bijdrage !

Dank u wel!

SponsorKliks, gratis sponsoren!