Webwinkel

Leuk dat u misschien misschien van plan bent om een Buurtkastje aan te schaffen. Het Buurtkastje is te bestellen in de webwinkel. Wilt u onze webwinkel bezoeken? Druk dan op de volgende link: Naar de webwinkel

We hebben een beperkt aantal Buurtkastjes in voorraad. Daarom dient u wel rekening te houden met een eventuele levertijd. De duur van de levertijd is onder andere afhankelijk van het aantal bestellingen en van de beschikbare tijd en mensen in de werkplaats van Grip Purmerend.

Het kastje wordt geleverd zonder bevestigingsmateriaal. Afhankelijk van de plek waar u het kastje gaat plaatsen dient u zelf te zorgen voor een paal in de grond, ophangsysteem voor aan de muur en al het benodigde bevestigingsmateriaal. In de webwinkel staat hoeveel Buurtkastjes er (nog) op voorraad zijn.

Direct na u bestelling en betaling ontvangt u een email als bevestiging. We zullen dat zorgen voor een snelle levering van het Buurtkastje. Het Buurtkastje wordt als pakket bij u bezorgd. De verzending van het pakket wordt gedaan door MyParcel en PostNL.

We geven graag advies over geschikte locaties. Na aanschaf van het kastje bent u zelf verantwoordelijk voor het beheer van het kastje en het in stand houden van de voorraad producten en de controle op de inhoud en op de houdbaarheidsdatum. De Stichting neemt daar geen enkele verantwoordelijkheid voor.

In overleg met u plaatsen we de locatie van het Buurtkastje op de website.

Alvast dank u wel voor uw bestelling!

Wilt u meer informatie over het kopen van een kastje of heeft u vragen over uw bestelling stuur dan een email aan: info@stichtingsogoed.nl of bel naar nummer 06 – 28 75 39 56.

Samen werken aan ‘Liever delen dan verspillen!’